Aké sú najčastejšie chyby pri objednávaní?

Najčastejšie chyby, ktoré robia zákazníci pri objednávaní tovaru:

  • Nekompletná alebo chybná adresa - chýba ulica, číslo domu, prípadne mesto...
  • Zle vyplnené osobné údaje - meno, priezvisko, chýbajúce priezvisko, neplatné telefónne číslo, neplatná e-mailová adresa...
  • Neodoslaná objednávka - po vyplnení objednávky treba kliknúť na button "Objednávka s povinnosťou platby!", po odoslaní zákazníkovi príde e-mail o uskutočnení objednávky
  • Spôsob platby - zákazník si vyberie platbu prevodom na účet (tovar sa v takom prípade odosiela až po úhrade) a potom zbytočne čaká, kedy mu príde balíček na dobierku
  • Dodanie tovaru nasledujúci deň - zákazník si objedná tovar v piatok a čaká, že mu príde v sobotu alebo v nedeľu. Tovar v sobotu a v nedeľu kuriérska služba nedoručuje, iba počas pracovných dní!
  • Zadávajte správnu adresu, kde vás môže kuriér zastihnúť. Najlepšie do práce. Bežné hodiny doručenia kuriérom sú v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00 hod., preto nezadávajte adresu, kde budete až po 16:00 hodine.
Predvoľby súkromia

Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na "Prijať všetky cookies" vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti
Táto stránka je chránená programom reCAPTCHA a spoločnosťou Google. Platia Pravidlá ochrany osobných údajov a Zmluvné podmienky.

Prihlásenie